måndag 1 september 2008

Reizefever

Bara andas, andas in, andas ut. Det kan bli svårt att komma ihåg denna annars så vanliga sak. Kille kill säger magen nu. Är det så att jag har fått resefeber... Eller beror allt på den frustration jag har över att alla är på jobbet/skolan och jag sitter hemma ensam och ruttnar framför TV:n. På Onsdag får jag ta Sigge kanske, och ge mig ut på en långrunda. Om det inte regnar då.

Imon drar jag till Ullared, en dag av femtielva dödad...

Tack för sällskapet Catrin! Äpplekaka på condeco... mums

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vada pirripirr? Det kommer ga kalas ju! :D Ge Sigge en blot kyss ifran mig! Saknar! B

Catrin sa...

hehe, ja det var så lite så. Känner du dig sällskapssjuk får du änna kontakta mig om du vill ta en fika eller något igen ;).

Paulina sa...

Sigge är så gott som kysst, och Catrin, jag är bara en pling away:P