lördag 4 oktober 2008

Silver Staden

Nu är det så här... jag har totalt glömt bort att jag har en blog och att det finns folk som vill läsa.
Allting börjar klaffa nu, plugget har kommit igång, och jag har redan hunnit hoppa av en kurs och börja en annan. Ledarskaps kurserna blev för tråkiga så det blev till och byta, till antropologi. Till er som inte vet vad det är för något föreslår jag bonniers svenska ordbok:P


Nähä för lat för att hämta ordboken... jaja man studerar människo beteende hos olika grupper/folkslag...eller kulturer. det verkar jätteintressant
Jag var i biblioteket idag, när jag hade kommit upp ur sängen också, letade i en timme innan jag hittade vad jag letade efter. En bunt tidskrifter som uppenbarligen ska ligga på samma hylla som allt annat i de ämnet, men nähä.

Nu sitter jag på mitt rum och skriver, vi ska nog se på en film ikväll. Vi är alla för trötta för att gå ut och roa oss. Men jag trivs bra här med min microvärmda majs med smör på...

Inga kommentarer: